Service

Med ENACO som partner för din IT-drift kan du slappna av – på riktigt. Vår serviceorganisation består av certifierade och erfarna tekniker som säkerställer att både drift och kraftförsörjning fungerar dygnet runt, sju dagar i veckan – året om.

  • Start
  • /
  • Tjänster
  • /
  • Service
Service

En serviceorganisation som skapar säkerhet och trygghet

Vår rikstäckande serviceorganisation består av certifierade servicetekniker och kunnig supportpersonal som alltid står till din tjänst – oavsett när på dygnet du behöver oss. Våra servicetekniker utför regelbundet proaktivt underhåll av din kritiska infrastruktur för att förebygga eventuella problem och ser till att du kan känna dig säker och trygg i att dina system fungerar utan avbrott.

Kontakta oss

Service 24/7/365

Vår serviceorganisation täcker in hela Sverige och står alltid redo 24/7/365 för att snabbt åtgärda eventuella störningar och problem - oavsett var i landet din kritiska infrastruktur är placerad.

Expertis

Våra specialutbildade servicetekniker är certifierade inom respektive område och ser till att service- och förebyggande underhållsåtgärder utförs snabbt, korrekt och grundligt.

Erfarenhet

I över 40 år har kunder givit oss förtroendet att hjälpa till med drift och underhåll av deras kritiska infrastruktur – kort sagt, vi är bra på det vi gör.

Expertis

Våra specialutbildade servicetekniker är certifierade inom respektive område och ser till att service- och förebyggande underhållsåtgärder utförs snabbt, korrekt och grundligt.

Erfarenhet

I över 40 år har kunder givit oss förtroendet att hjälpa till med drift och underhåll av deras kritiska infrastruktur – kort sagt, vi är bra på det vi gör.

”ENACO är utan tvekan en av våra allra viktigaste strategiska partners för vår verksamhet.”

dealer deafult bg

Göran Sjöberg
Operativ chef, Tripnet

dealer deafult bg

Göran Sjöberg
Operativ chef, Tripnet

enaco malmo 0178
enaco malmo 0178

Förebyggande underhåll

Genom vårt program med förebyggande service och underhåll, ser vi till att din driftsmiljö fungerar säkert, stabilt och problemfritt. Underhållen utförs regelbundet av våra certifierade tekniker och du får i god tid meddelande om när besöket kommer att ske och vad som kommer att göras. Efter servicebesöket skickas en servicerapport med utförlig information om genomförda åtgärder och kommande underhåll.
Läs mer om våra reservkraftslösningar.

enaco 568425907

Snabba serviceåtgärder

Vid eventuella störningar eller problem finns vår support- och serviceorganisation bara ett samtal eller mail bort. Våra dedikerade tekniker finns snabbt på plats för att lösa problemen och utför åtgärder för att säkerställa att de inte inträffar igen.

enaco 568425907
enaco gtbg 1070
enaco gtbg 1070

Proaktiva uppgraderingar

Varje servicetekniker har sina egna dedikerade kunder vilket innebär att de har en tydlig överblick över historik, tidigare problem och befintliga system. Det gör att de ofta kan se vilken utrustning som behöver uppgraderas för att uppnå maximal kapacitet i drift och funktionalitet. Förslag på uppgraderingar och fördelar med dem får du sedan från din kontaktperson på ENACO.

enaco 433014574

Två nivåer av driftsäkerhetsavtal

Vi erbjuder två olika driftsäkerhetsavtal tilll våra kunder – Basavtal och Jouravtal. Basavtalet innefattar schemalagda förebyggande underhållsbesök på specificerad teknisk utrustning samt serviceåtgärder nästkommande arbetsdag. Med ett Jouravtal får du även tillgång till bland annat anläggningsronderingar, kundportal samt akututryckningar dygnet runt.

Kontakta vår serviceavdelning

enaco 433014574

Kontakt

enaco jannevalmari square

Janne Valmari

Service Manager Region Mid (Stockholm)


+46 76 145 02 32
janne.valmari@enaco.se

enaco thomaspersson square

Thomas Persson

Service Manager Region West (Göteborg)


+46 73 317 38 86
thomas.persson@enaco.se

enaco henrikrylander square

Henrik Rylander

Service Manager Region South (Malmö)


+46 73 074 46 65
henrik.rylander@enaco.se

enaco thomaspersson square

Thomas Persson

Service Manager Region West (Göteborg)


+46 73 317 38 86
thomas.persson@enaco.se

enaco henrikrylander square

Henrik Rylander

Service Manager Region South (Malmö)


+46 73 074 46 65
henrik.rylander@enaco.se