Med ENACO som partner för din IT-drift kan du slappna av – på riktigt. Vår serviceorganisation består av certifierade och erfarna tekniker som säkerställer att både drift och kraftförsörjning fungerar dygnet runt, sju dagar i veckan – året om.
Vår rikstäckande serviceorganisation består av certifierade servicetekniker och kunnig supportpersonal som alltid står till din tjänst – oavsett när på dygnet du behöver oss. Våra servicetekniker utför regelbundet proaktivt underhåll av din kritiska infrastruktur för att förebygga eventuella problem och ser till att du kan känna dig säker och trygg i att dina system fungerar utan avbrott.
Vår serviceorganisation täcker in hela Sverige och står alltid redo 24/7/365 för att snabbt åtgärda eventuella störningar och problem - oavsett var i landet din kritiska infrastruktur är placerad.
Våra specialutbildade servicetekniker är certifierade inom respektive område och ser till att service- och förebyggande underhållsåtgärder utförs snabbt, korrekt och grundligt.
I över 40 år har kunder givit oss förtroendet att hjälpa till med drift och underhåll av deras kritiska infrastruktur – kort sagt, vi är bra på det vi gör.
Våra specialutbildade servicetekniker är certifierade inom respektive område och ser till att service- och förebyggande underhållsåtgärder utförs snabbt, korrekt och grundligt.
I över 40 år har kunder givit oss förtroendet att hjälpa till med drift och underhåll av deras kritiska infrastruktur – kort sagt, vi är bra på det vi gör.
Göran Sjöberg
Operativ chef, Tripnet
Göran Sjöberg
Operativ chef, Tripnet
Genom vårt program med förebyggande service och underhåll, ser vi till att din driftsmiljö fungerar säkert, stabilt och problemfritt. Underhållen utförs regelbundet av våra certifierade tekniker och du får i god tid meddelande om när besöket kommer att ske och vad som kommer att göras. Efter servicebesöket skickas en servicerapport med utförlig information om genomförda åtgärder och kommande underhåll.
Vid eventuella störningar eller problem finns vår support- och serviceorganisation bara ett samtal eller mail bort. Våra dedikerade tekniker finns snabbt på plats för att lösa problemen och utför åtgärder för att säkerställa att de inte inträffar igen.
Varje servicetekniker har sina egna dedikerade kunder vilket innebär att de har en tydlig överblick över historik, tidigare problem och befintliga system. Det gör att de ofta kan se vilken utrustning som behöver uppgraderas för att uppnå maximal kapacitet i drift och funktionalitet. Förslag på uppgraderingar och fördelar med dem får du sedan från din kontaktperson på ENACO.
Vi erbjuder två olika driftsäkerhetsavtal tilll våra kunder – Basavtal och Jouravtal. Basavtalet innefattar schemalagda förebyggande underhållsbesök på specificerad teknisk utrustning samt serviceåtgärder nästkommande arbetsdag. Med ett Jouravtal får du även tillgång till bland annat anläggningsronderingar, kundportal samt akututryckningar dygnet runt.
Genom att säkerställa drift och elförsörjning minskar risken för kostsamma avbrott av både affärs- och samhällskritiska funktioner. Vi på ENACO erbjuder flexibla helhetslösningar inom förvaltning, drift och underhåll av befintliga datacenter och nybyggnationer. Vi hjälper även till med planering, rådgivning och beslutsunderlag.
En trygg, kompetent och flexibel partner för avbrottsfri drift inom kritisk infrastruktur.
Vi erbjuder allt från rådgivning och planering till kundanpassade helhetslösningar för
befintliga datacenter och nybyggnationer.
En trygg, kompetent och flexibel partner för avbrottsfri drift inom kritisk infrastruktur. Vi erbjuder allt från rådgivning och planering till kundanpassade helhetslösningar för befintliga datacenter och nybyggnationer.
ENACO Sverige AB
Skalholtsgatan 9
164 40 KISTA
Tel: +46 10-228 00 00
Service & support
Tel: +46 10-228 00 00
service@enaco.se
© 2023 ENACO Sverige AB __ Integritet & Cookies __ Sök __ Sidkarta __
© 2023 ENACO Sverige AB
Integritet & Cookies __ Sök __ Sidkarta__